Thursday

PORT DICKSON

Helol !

Assalammualaikumm /=.

Semalam bru balik  dari Pd ..

sampai hari nie , aku maseh rindu dekat sana =.=.


aku pergi dari hari isnin ni . 

aku tidur sana 3 hari 2 malam..


First2 hari isnin tuh..

Mmng tak sabar2 nak g 
PD tuh ..

Sampai sana kol 3 setenggah tak silap aku..


Pastuh sedare sampai..

Pastuh g carik bilik ..


Aku nye bilik block C tingkat 9./

Atas sekali ..

Bapak lah -.-

Sebaik dekat ngn pantai !

Aww !

mmng best lah..

Pastuh second day.

Kite org g pantai..

pastuh nampak mamat 2 orang kat warung tuh . (ensem :P )..


sorang tuh minat kt sedare aku. pompuan..
sorang lagi tk tahu lah.. die minat kat sape.. aku tk nk la perasan yg die minat kat aku..

tanak derr aku..

Die pandang2 aku ngn sedare aku..

aww !..

rindu kau lahh !


Pastuh 3 days .. hari last kat sana !..


Aku. najihah .najibah ..



G la jalan2 kat tepi pantai tuh..
pastuh terserempak dngn mamat 2 orang tuh lagi,


Dia pandang2 .
aku buad bodo.

Pastuh akak dia  panggil kiteorg kat die..

Err -.-

Tk tahu die nak ape..

Sekali yg najibah tuh ajak Bela dari tempat tuh =='

Kite ape lagi. bela lah -.- .

haha..
pastuh lelaki tuh pndng lagi..
tajam !

byebye !

rindu kau nnti..










Jumpe lagi nnti !..

Sorry tk layan ko ..


aku tk tahu kau nk ape.
kite kawan je ok..


aku anggap mcm tuh je !! .


Byebye !

mse tuh..aku sempat bybye kau lagi.. ko tk bls pon byebye aku tuh  ..

Tak pe la.. hari tuh je aku dapat tnggok muke last kau.. !


Bye. nnti jumpe lagi .. byebye..