Wednesday

Pico??

========
Assalammualaikum
========


Helllo!

Sayang semua!


Hee..!
Tadi  Tisya  Main pico dngn  Si Tembam! dan   Si Budak . .


Click bila mahu tengok siape si tembam dngn si budak tuh ok??


Kite orang main2 ..

tiba tiba  Si budak  tuh merajuk ! -.-

Bonci botol !..

lah lah..

 Si tembam  tuh g pujuk !

Hahah..

Yg si tisya tuh ,tak abeh2 tergelak..

mmng kelakar betul `.

Merajuk tk tentu arah..

Pastuh yg si tembam tuh die kate ''Aku out dulu lar...ok?? nak kemas rumah..byebye.''

aku larang die untuk off!
haha!
pastuh die main sekejap..

pastuh ,mse aku tngh main tuh..

Aku tngok notifacation aku ade satu ..

aku bukak tibetibe ..

SI tembam tuh ckp..

''OI ngok ! aku out dulu. .''

haha..
patuh aku comment..

''yelah ngek!''

aku pelik,kenape ramai sngt orang like status tuh??

GRR.!
lelaki joo ramai!

haaha!

Best gila!

Best dapat kawan mcm korang nie!

Lup u somuch!!




ok lah..tisya cerita smpai sini saja!

BAIBAII!