Tuesday

Beli baju sekolah dn mcm mcm ! :P

Assalammualaikum semua !. hey . jom story mory dngn kite jum?.. hee :D.

Tadi . teman abg pergi beli baju sekolah . first , pergi . GIANT, second pergi , MYDIN . third , pergi , CAREFFOUR . pilih tu . punya lama . penat aku tunggu. try2 . tak de sais . padan muka kau .  haha . tu la. makan banyak. :P. (tapi . dia kurus maa ) .:P . pastu . dah lapar2 tu . makan dekat kedai .  lapar lapar  ! . haha. lepas makan tu .  g carik kasut sekolah abg lagi. ayoyo.. berzip maa! . hebat !. sunggu hebat . haha. style baru tu . haha.  mse start sekolah . kau pakai kasut tu . mesty banyak peminat, tapi . (INDIA). hahah . hahahha :P . tk do la. tak do la. haha .! . sian kau , kne kutuk dekat sini . haha !.  
Pastu . kiteorg g kedai cermin mata. abg aku la. nak cermin mata. die pilih , punya pilih . hm. dapat yg besar. haha. dapat cermin besar. AKUSUKAWOKK!. nnti aku pinjam. aku pinjam nnti. dah la kau pakai mase nak pergi sekolah . mesty  awak cun cun . dah mula suke kat kau kan . haha . tapi awek (INDIA JUGAK). haha.  mesty ramai peminat  tapi , (tukang cuci tandas ). yg minat kat kau. HUAHUAHUAHUAH !.  kelakar la kau ni . nnti , kalau kau tak pakai cermin mata tu . kasi aku . biar pulak. aku jadi HOT STLYE  STUDENT, HHAHA. mesty ramai peminat . orang gila pun ramai . sbb , bila aku pakai . muka aku nampak mcm BULAT. haha. ! ngek ngok . hahaa. !. mahal cermin mata tu. aku malas nak cerita kat sini. harga dia. wooo !. haha !  key la .  bnyk kan cerita aku hari ni ? . haha, hepy WOOK!. haha. byebye! assalammualaikum.