Saturday

Kegilaan menjadi jadi :P!

Hye hye Hye !!.
Ape khabar semuenyiii??
Sihat takk??
BOsan tak??
Ngantok tak?
g tidur dulu..dah bagun bace blog nie okeyh??

jommm ! hee ♥

Hari nie hari Ahad kann??
TARIKH hari nie 27/11/2011 kann??
hee ..
Hari nie hari yang panas buad akuu..:),,
okeyhh/
Hari nie aku bukak fbb lahh..
pastuh..aku tengokk lah ape bende dekat fb tue.
tibe tibe Ade seorang perempuan comel nie..
die chat ngn aku.
tahu tak siape name die??
FATTI yUkki!..
hee..
nice name !
die tanye
amacam blog kau??
oke tak??
pastuh aku jawab ..oke jee.
pastuh semue senyapp..
pastuh aku ckp.
kejap lagii aku serang wall kauu..
haha..

aku like semue yg ade kat wall die tuee.
pastuh die pon serang wall aku.
bnyak gilee..
penuh Notifications aku.
nak tahu berape ke tidakk??
cube teka.
900??? 40?? 20?? 1?? 2??..
tidakk..
nak tahu sngt kan??
jommm! 

30 jee...
haha..
fatti la tuee..
g likee..
Hahaha !..

nampakk ?
tue la name diee..
hikhikhik!!
 okeeyhh.
dada!
tata!
take care yeahh??
bye bye!