Wednesday

hee ♥

Hai Hai  Hai..~!~?~
lame jugak aku tak post2 kat blog nie.
bzz sikit..
aku nak cite3 .
okayh??
jum layan..

semalam aku keluar dari hospital..
aku masuk hospital 21/11/2011..
aku masuk dekat hospital pukul 10 malam.
aku masuk hospital KPJ. . .
tahu sbb ape aku masuk hospital??
aku kne opret.
agak menakut..
aku sabar je.....
kawan 2 aku cakap..
kuat kan iman kau ainaa..
aku ikut je..
lalu air mate aku mengalir...
pastuh...nusre akan tunjuk wad aku dekat mane..
nombor wad aku 305..
tingkat 3.
pastuh keesokan ari nye..aku opreat..
kaki aku mengeletar.
pastuh,,doctor kasi aku oksizen ubat tidur..
aku mmng lupe gile..
aku mmng tak sedar..~
pastuh..lepas dah opreat.
aku masuk balik kat wad aku..
pastuh..nurse doktor datang..
aku mmng tk boleh cakap..
pastuh nurse suntik aku..
ambik darah.
die suntik kat tulang..
sakit.
pastuh.
kene cucuk dngn jaruh kat tgn kiri..
sakit..
aku tahan.
pastuhh..sedare mare datang.
die bawak kan teddy bear untuk aku..
comel sngt,,
thanks taw..
nk tngok bear die??
heee ♥ ♥
jum lahh..! ♥



tak edit ponn..
malas..
heee..!
harga die..aku malu nak ckp..tak perlu tnye yee.??
heeee

k baii!