Thursday

PENAT GILE HARI NI!

penat gilea ari nie..
mule2  antr enset .
betul2 kan enset..
pastuh g kat senawang ,
pergi evon..

 da pergi evon tuh.
pergi gaiant pulak.
pergi gaiant teman ibu bayar bil astro..
lepastuh..pergi makan KFC..
da balik tuh...dalam perjalanan..
kiteorg rancang nk g balik kampung
kat tanjung ipoh..
kite org pon pergi..
da sampai tuh,
duduk2..
pastuh abg sedare pergi beli mee kari.
lepas dye balik..
siap2 nak  makan.
mse makan tuh..
ujan lebat..
mule2 lebat..pastuh da  tk ujan..pastuh ujan lagi..
pastuh..
kite org tngok..banjir..
kite org apetah lagi..
main2 air tuh..
pastuh abg sedare keluarkan ikan puyu.
due ekor..
syok ikan puyu tuh berenang ..
padahal tk berenang sngt..
haha..
miang2 kaki..
syok gile la..
pastuh..da kol 6:30
g tngok cite nada..
humm,.
tngok sekejap  je..
pastuh maklong balik..
aku call seseorg nie ..
dye tnye aku
''KAT KAMPUNG KE TUH''??
aku pon jawab...aah..
pastuh kite org bork2..
tak lame sngt..
abes la kredit aku nnty..
haha..
lepas tuh...kite org nak balik..
seremban..
mule la pijak2 air banjir tuh..
haha..
kelakar gile.
smpai terjatoh jatoh..
smpai tuh je la aku cite..
!!